Mozilla Firefox 54.0 Final

Mozilla Firefox 54.0 Final - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mozilla Firefox 54.0 Final, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Browser, Artikel Firefox, Artikel Software, Artikel teknologi, Artikel Web, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mozilla Firefox 54.0 Final
link : Mozilla Firefox 54.0 Final

Baca juga


Mozilla Firefox 54.0 Final


Mozilla Firefox ialah perisian pelayar web (browser) percuma dan sumber terbuka yang dibangunkan oleh beratus-ratus orang pekerja sukarela yang ingin menghasilkan browser yang hebat, pantas dan selamat. Ia boleh dijalankan di pelbagai sistem operasi (OS) dan mempunyai paparan antaramuka yang kemas dan ringkas. Mozilla Firefox juga menyokong addons dengan pelbagai fungsi tambahan dan kemudahan kepada pengguna.




Firefox 54.0 Release Notes (What's New)
  • Added support for multiple content processes (e10s-multi) 
  • Simplified the download button and download status panel
  • + more 

Download Firefox 54.0 Final (Windows)


Update Firefox: Open Menu » Help Menu » About Firefox


Anda juga boleh download Mozilla Firefox untuk sistem operasi Linux dan Mac, dalam beberapa pilihan bahasa lain termasuk bahasa Melayu di Firefox All Languages atau terus dari laman FTP Mozilla.

Bagi pengguna telefon Android, dapatkan Firefox Mobile Apps dari laman Google Play.

Bagi mereka yang berminat untuk mencuba Firefox versi pembangunan boleh mendapatkan Firefox Beta atau ://wwFirefox Aurora.


Demikianlah Artikel Mozilla Firefox 54.0 Final

Sekianlah artikel Mozilla Firefox 54.0 Final kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mozilla Firefox 54.0 Final dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2017/06/mozilla-firefox-540-final.html
close
==Close==