Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8

Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8 - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Gadget, Artikel Samsung, Artikel Smartphone, Artikel teknologi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8
link : Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8

Baca juga


Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8


Samsung Galaxy Note 8

Samsung telah memperkenalkan Samsung Galaxy Note 8, iaitu kemunculan semula phablet pilihan ramai selepas masalah yang melanda Note 7 sebelum ini. Note 8 hadir dengan rekaan dan spesifikasi umpama Galaxy S8, dengan skrin yang lebih besar dan sokongan S Pen.

Perubahan utama pada Galaxy Note 8 adalah kehadiran dwi-kamera dengan sokongan OIS di bahagian belakang peranti. Galaxy Note 8 Samsung Galaxy Note 8 ditawarkan dalam warna Hitam, Ungu, Biru dan Gold.

Infografik Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8



Harga Samsung Galaxy Note 8 : ~RM3,999 (September 2017)


Jenama: Samsung
Model: Galaxy Note 8
Keluaran: Ogos 2017
Sumber: samsung.com

Baca: Senarai Harga Telefon Pintar Terbaru di Malaysia


Demikianlah Artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8

Sekianlah artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8 dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2017/08/spesifikasi-samsung-galaxy-note-8.html
close
==Close==