Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE

Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Gadget, Artikel Samsung, Artikel Smartphone, Artikel teknologi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE
link : Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE

Baca juga


Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE


Samsung Galaxy Note FE

Umum sedia maklum bahawa Samsung Galaxy Note 7 telah ditarik semula dari pasaran atas langkah keselamatan disebabkan terdapat masalah pada rekaan bateri yang mengakibatkan ianya meletup.  Kini, Samsung Galaxy Note 7 yang telah dibuat penambahbaikan akan dijual kembali di beberapa pasaran terpilih di dunia, dan akan dikenali dengan nama Samsung Galaxy FE, iaitu singkatan kepada Fan Edition.

Note FE masih mengekalkan rekaan dan spesifikasi yang sama, cuma terdapat perbezaan pada kapasiti bateri yang lebih rendah.

Infografik Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE


Harga Samsung Galaxy Note FE : ~RM2699 (Julai 2017)


Jenama: Samsung
Model: Galaxy Note FE
Keluaran: Julai 2017
Sumber: samsung.com

Baca: Senarai Harga Telefon Pintar Terbaru di Malaysia


Demikianlah Artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE

Sekianlah artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note FE dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2017/07/spesifikasi-samsung-galaxy-note-fe.html
close
==Close==