Spesifikasi BlackBerry KEYOne

Spesifikasi BlackBerry KEYOne - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Spesifikasi BlackBerry KEYOne, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Blackberry, Artikel Infographic, Artikel Smartphone, Artikel teknologi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Spesifikasi BlackBerry KEYOne
link : Spesifikasi BlackBerry KEYOne

Baca juga


Spesifikasi BlackBerry KEYOne

BlackBerry KEYone

Telefon android terbaru yang direka oleh BlackBerry dan dihasilkan oleh TCL. Ia juga dikenali sebagai BlackBerry Mercury sebelum ini.

BlackBerry KEYone hadir dengan rekaan kerangka besi dan papan kekunci QWERTY popular BlackBerry, yang juga berfungsi sebagai pad sesentuh dan terdapat pengesan cap jari (fingerprint) pada butang spacebar.

Infografik Spesifikasi BlackBerry KEYone



Harga BlackBerry KEYone : RM2688 (Mei 2017)


Kemaskini (September 2017): BlackBerry KEYone Black Edition dilengkapi dengan storan dalaman bersaiz 64GB dan 4GB RAM.


Jenama: BlackBerry
Model: KEYone
Keluaran: Februari 2017
Sumber: blackberrymobile.com

Baca: Senarai Harga Telefon Pintar Terbaru di Malaysia


Demikianlah Artikel Spesifikasi BlackBerry KEYOne

Sekianlah artikel Spesifikasi BlackBerry KEYOne kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Spesifikasi BlackBerry KEYOne dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2017/02/spesifikasi-blackberry-keyone.html
close
==Close==