Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL

Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Google, Artikel Infographic, Artikel Smartphone, Artikel teknologi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL
link : Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL

Baca juga


Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL


Google Pixel & Pixel XL

Google melancarkan telefon pintar terbaru mereka iaitu Google Pixel menggantikan pengunaan nama Nexus sebelum ini.

Sesuatu yang menarik pada Google Pixel tentunya ialah penggunaan sistem operasi baru Android 7.1 Nougat dengan rekaan antaramuka baru. Pixel juga dilengkapi dengan teknologi pengecasan pantas yang memberikan 7 jam pengunaan hanya pada 15 minit pengecasan.

Infografik Perbezaan Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL


Harga Google Pixel : RM3188 (Akan diumumkan kelak)


Jenama: Google
Model: Pixel & Pixel XL
Keluaran: Oktober 2016
Sumber: Google.com

Baca: Senarai Harga Telefon Pintar Terbaru di Malaysia


Demikianlah Artikel Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL

Sekianlah artikel Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Spesifikasi Google Pixel & Pixel XL dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2016/10/spesifikasi-google-pixel-pixel-xl.html
close
==Close==