Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus

Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Apple, Artikel Infographic, Artikel Smartphone, Artikel teknologi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus
link : Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus

Baca juga


Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus


Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus

Apple melancarkan telefon pintar terbaru mereka iaitu iPhone 7 & iPhone 7 Plus. Ia hadir dengan rekaan yang lebih kurang sama dengan iPhone sebelumnya, namun dengan tambahan rekaan kalis air dan juga debu.

iPhone 7 menawarkan sistem kamera terkini dan juga cip pemprosesan Apple A10 Fusion yang termaju, disamping speaker stereo dan masa bertahan bateri yang lebih lama.


Infografik Perbezaan Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus


Harga Apple iPhone 7 : RM3199 (32GB)
Harga Apple iPhone 7 Plus : RM3799 (32GB)



Jenama: Apple
Model: iPhone 7 & iPhone 7 Plus
Keluaran: September 2016
Sumber: Apple.com

Baca: Senarai Harga Telefon Pintar Terbaru di Malaysia


Demikianlah Artikel Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus

Sekianlah artikel Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Spesifikasi Apple iPhone 7 & iPhone 7 Plus dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2016/10/spesifikasi-apple-iphone-7-iphone-7-plus.html
close
==Close==