Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7

Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7 - Hallo sahabat Another Stuff, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Infographic, Artikel Samsung, Artikel Smartphone, Artikel teknologi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7
link : Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7

Baca juga


Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7


Samsung Galaxy Note 7

Samsung melancarkan telefon pintar Galaxy Note terbaru mereka, iaitu Galaxy Note 7. Ia hadir dengan rekaan kalis air sepertimana Galaxy S7/S7 Edge.

Sesuatu yang menarik pada Galaxy Note 7 tentunya ialah teknologi Iris Scanner. Stylus S Pen pada Note 7 juga telah diberi nafas baru dengan rekaan mata yang lebih kecil iaitu sekitar 0.7mm dan juga kalis air .

Samsung Note 7 ditawarkan dalam empat pilihan warna iaitu Blue Coral, Gold Platinum, Silver Titanium dan Black Onyx.

Infografik Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7



Harga Samsung Galaxy Note 7 : RM3199 (Ogos 2016)


Jenama: Samsung
Model: Galaxy Note 7
Keluaran: Ogos 2016
Sumber: samsung.com

Baca: Senarai Harga Telefon Pintar Terbaru di Malaysia


Demikianlah Artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7

Sekianlah artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Spesifikasi Samsung Galaxy Note 7 dengan alamat link https://anothers-stuff.blogspot.com/2016/08/spesifikasi-samsung-galaxy-note-7.html
close
==Close==